Saturday, May 28, 2011

WIELKA WYPRZEDAŻ MOJEJ SZAFY !

Postanowiłam zareklamować kilka swoich rzeczy na blogu.Całą resztę znajdziecie na portalu szafa.pl gdzie posiadam ubrania na sprzedaż lub wymianę KLIK . Jeśli macie jakieś pytania piszcie na e-mail rycha@interia.eu . 

POZDRAWIAM I SERDECZNIE ZAPRASZAM !

+ ZAPRASZAM RÓWNIEŻ DO ZADAWANIA PYTAŃ KLIK


cena : 45 zł
nude jazzówki wykonane z matowej ekoskórki
rozmiar 38 ale moim zdaniem 37 gdyż na mnie za małe,
bardzo fajnie się prezentują ,bardzo lekkie,idealne na dłuższe wyjścia
wkładka 24 cm
stan bardzo dobry,założone ok 3 razy
wysyłka 5 zł
 __________________________________________________________________________________


cena : 75 zł
nowa pikowana nude chanelka - HIT !
stan idealny,NOWA-pięknie się prezentuje co widać na zdjęciach.
MIEŚCI A4 !!!!!!!!!! bardzo pojemna !!!!!!!
wysyłka 7 zł 

 __________________________________________________________________________________


cena : 70 zł
nowe koturny z ćwiekami i zipami na piętach
posiadają metkę
żałuję ze muszę oddać bo są świetne ,ale niestety za duże trochę
ROZMIAR 38 WKŁADKA 24,5 CM
wysyłka 10 zł

____________________________________________________________________________________


cena : 100 zł
KOTURNY FIRMY New Look
Z tyłu zapinane na suwak

Buty stabilne i bardzo wygodne - dzięki platformie nie czuć wysokości

Buciki są praktycznie nowe - miałam je na sobie 2 razy,stan idealny

Rozmiar 38 wkładka 24,5 cm

 wysyłka 10 zł

 __________________________________________________________________________________


cena : 65 zł
świetne oryginalne szorty marki WRANGLER z ćwiekami
bardzo popularny i bardzo modny motyw krzyża
STAN SPODENEK IDEALNY !!!!
sprzedaję gdyż na mnie są za duże
ROZMIAR 40
WYMIARY :
pas 40 x 2
biodra 50 x 2
wysyłka 5 zł


10 comments:

  1. genialne rzeczy:) mi się szorty podobają:D

    ReplyDelete
  2. Dopiero od niedawna sledze Twoj blog, cudowne zdjecia! Wygladasz tak mlodziutko <3
    Z checia narysowalabym portret wzorujac sie na Twoim zdjeciu, co Ty na to? :)

    ReplyDelete
  3. no pewnie ! będzie mi bardzo mi miło ! z chęcią go zobaczę : ) Pozdrawiam !

    ReplyDelete
  4. oksfordki i szorty ♥

    http://mint-lipstick.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Szory są super, szkoda, że nie mój rozmiar.

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  7. a ja zakochałam się w koturnach :) szkoda , że nie potrafię chodzić w takich pięknych butach.
    uwielbiam Twojego bloga : ) na zmianę z Nesstyle.
    Macie świetne pomysły na stylizacje. Oczu oderwać nie mogę :) Sama powoli zaczynam tworzyć bloga , mam nadzieję , że kiedyś choć w połowie będzie przypominał Twojego:)
    Pozdrawiam
    http://makestrawberrytea.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. świetne są te szory, z chęcią bym je kupiła, aleee są za duże ;(( A szkoda
    Zapraszam- http://mrrowka-f.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. masz jeszcze te szorty?

    ReplyDelete

Komentarze obraźliwe, złośliwe, które nie będą dotyczyły stylizacji ani zdjęć NIE BĘDĄ PUBLIKOWANE. Komentarze dotykające moich bliskich lub mojego życia prywatnego również NIE UJRZĄ ŚWIATŁA DZIENNEGO : ) Pozdrawiam !