Thursday, June 9, 2011

wyczekiwany tutorial z kokiem + prezent od LaDama

Nareszcie udało mi się nagrać filmik i tym samym odkryć przed Wami tajemnicę robienia szybkiej i bardzo efektownej fryzurki za pomocą wynalazku jakim jest wypełniacz do koka,którego można kupić na allegro.Cena wynosi od 8-20 zł i jest kilka rożnych rozmiarów.Czas tworzenia koka zajął mi 2 min i 30 sek ,ale miałam wiele problemów ze zmontowaniem dla Was tego tutorialu.Jestem przeogromnie szczęśliwa ,że w końcu po 4 godzinach ciężkiej pracy cel został osiągnięty.Teraz najważniejsze jest dla mnie ,aby filmik był przydatny : ) 
W razie jakichkolwiek pytań zapraszam tu KLIK
Wczoraj zostałam mile zaskoczona. LaDama podaruje mi pierścionek.
Teraz pozostaje mi tylko czekać na przesyłkę : ) 
POZDRAWIAM I MIŁEGO OGLĄDANIA ŻYCZĘ !

Muzyka : Cécile - Vanitas/Veritas


 pierścień LaDama

21 comments:

  1. Pierścionek śliczny :) Wow, filmik z kokiem robi wrażenie ;)

    pozdrawiam
    http://amazing-and-crazy-fashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. cudowny jest! :)

    ReplyDelete
  3. ślicznotka<3'

    Pierścionek jest piękny!

    ReplyDelete
  4. jaki zajebisty myk ! zgapiam !! :P

    ReplyDelete
  5. pierścionek piękny, no a wypełniacz już lece kupić ;)

    ReplyDelete
  6. Genialny!
    I jeszcze z czarnym oczkiem :)

    ReplyDelete
  7. boski tutorial! na pewno skorzystam, bo od dawna miałam ochotę na taki koczek ;)

    ReplyDelete
  8. Dobra rzecz taki wypełniacz, już szukam na Allegro :D Dzięki!

    ReplyDelete
  9. oooo na pewno spróbuję z takim kokiem:)

    ReplyDelete
  10. Swietny pomysł. Dziękujęmy! :)

    ReplyDelete
  11. wow, nigdy bym na to nie wpadła, sprytne, pierścionek jest bardzo ładny, myślałam nawet nad zakupem, ale znając mnie znudzi mi się po paru dniach ;)

    ReplyDelete
  12. czy mogłabyś podać użytkownika u którego kupowałaś wypełniacz?

    ReplyDelete
  13. http://allegro.pl/quality-ozdoba-wypelniacz-do-koka-okragly-czarn-i1613254485.html : )

    ReplyDelete

Komentarze obraźliwe, złośliwe, które nie będą dotyczyły stylizacji ani zdjęć NIE BĘDĄ PUBLIKOWANE. Komentarze dotykające moich bliskich lub mojego życia prywatnego również NIE UJRZĄ ŚWIATŁA DZIENNEGO : ) Pozdrawiam !