Saturday, July 23, 2011

galaxy asymmetric skirt,orange clutch & romwe wedges WERSJA DRUGA

Jakość zdjęć z poprzedniego posta była bardzo kiepska przez co galaktyczna spódnica całkowicie straciła swój urok...a wszystko przez moją gafę...miałam źle ustawiony balans bieli ; / chyba już wiecie ,że z natury jestem perfekcjonistką ? Musiałam to poprawić...z resztą przyszła mi na myśl nowa opcja : ) zamiast białej założyłam miętową bokserkę ,która uważam prezentuje się 100 razy lepiej no i zmieniłam buty na ćwiekowe koturny ; ) Zamiast wisiora założyłam srebrne łańcuchy żeby powstała równowaga między górą a dołem...się rozpisałam ;p
A więc jak teraz Wam się podoba ta wersja ?
Nie wiem jak będzie z dodawaniem postów do końca przyszłego tygodnia gdyż mój fotograf Nesstyle wyjechała na wakacje,ale postaram się temu jakoś zaradzić : )
Dziś bardzo za zdjęcia dziękuję mojej Kochanej Mamie ; *
Miłego weekendu życzę Kochani ! Pozdrawiam !

 bokserka f&f sh
spódnica www.romwe.com
łańcuchy h&m wymiana
kopertówka www.romwe.com

 PS.KOCHANI PROSZĘ O WSPARCIE !
BIORĘ UDZIAŁ W KONKURSIE NIVEA INVISIBLE I PROSZĘ O GŁOSY !  : )

DZIĘKUJĘ !!!!!!!

51 comments:

  1. No i teraz jest zdecydowanie lepiej :-)

    ReplyDelete
  2. Spódnicę faktycznie lepiej tu widać :) A zestaw jest bardzo fajny, ale mnie bardziej chyba podobał się ten poprzedni.

    ReplyDelete
  3. wyglądasz pięknie! Uwielbiam Twoje zestawy:D

    ReplyDelete
  4. teraz bardziej mi się podoba,ze względu na buty:)

    ReplyDelete
  5. bardzo ładnie wyglądasz! :D podoba mi się

    ReplyDelete
  6. No czytałem ostatniego posta i tam pisałaś, że Ci się nie podobały zdjęcia, choć były super. Jednak tutaj zdecydowanie lepiej to wszystko wygląda. Do tego trochę nowych elementów dodałaś :>

    ReplyDelete
  7. spódnica i buty są genialne, bardzo dobry zestaw!

    ReplyDelete
  8. tym razem zdjęcia są dużo lepsze, a outfit jak zawsze u Ciebie na najwyższym poziome ;)

    ReplyDelete
  9. Widzę, że dorwałaś tą spódnicę było ich chyba tylko 7!! :)

    ReplyDelete
  10. Rewelacyjna spódnica i do tego buty. Jak dla mnie wszystko świetnie dobrane.

    ReplyDelete
  11. Ach Słońce!!! Podobała mi się wersja pierwsza ale ta ma zdecydowanie więcej uroku!!! Wyglądasz przepięknie i bardzo podoba mi się to połączenie z błękitną bokserką :)))

    ReplyDelete
  12. spódnica znowu wygląda fenomenalnie! ;)
    piękna torebka :)

    ReplyDelete
  13. wowwwwwwwwww spódnica zachwyca!

    ReplyDelete
  14. Spódnica jest fantastyczna! ;)

    ReplyDelete
  15. uwielbiam te spódnice,świetnie ją zestawiłaś!!!

    ReplyDelete
  16. o wiele lepiej w tej bokserce. spódnica jest cudowna :). pozdrawiam!

    ReplyDelete
  17. Twoja twarz jest stworzona do fotografowania. Jesteś śliczna.

    ReplyDelete
  18. Cudownie wyglądasz! I jestes baardzo fotogeniczna :)

    ReplyDelete
  19. mocne ! stylowe ! bardzo mi sie podoba !

    ReplyDelete
  20. tych butów nie ma już w sprzedaży? bo patrze na www i nie widzę.. spódnicy tez;p

    ReplyDelete
  21. niestety nie ma tych bucików już ,ale spódnica podejrzewam że się jeszcze pojawi ; )

    ReplyDelete
  22. Hej. Prowadzę bloga na którym umieszczam swoje fotografie. Może wpadałabyś i skomentowała najlepsze według Ciebie prace ?
    Zapraszam na is-charlie.blogspot.com :))

    ReplyDelete
  23. Nominuję Cię do nagrody ONE LOVELY BLOG AWARD, więcej informacji u mnie na blogu :)

    ReplyDelete
  24. Gorgeous skirt!

    fashionbyt.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Buty są są bardziej nieziemskie, niż spódniczka. W moim mniemaniu oczywiście.;)

    http://blacknat.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. ślicznie ! :)

    xoxo

    pinka-panska.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. do tej spódnicy nie mogę się przekonać, ale torebka jest genialna! podoba mi się też łańcuch, lubię taką ciężką biżuterię

    ReplyDelete

  28. Oh, you ve got such a beautifull blog.))
    Love your post.)

    Can you help me?
    I am doing a poll and I need answer only one question.

    "What are your favorite clothing firms?"

    ReplyDelete
  29. pięknie wyglądasz, spódnicę masz fenomenalną :)

    ReplyDelete
  30. Spódnica jest przecudna!

    <3
    www.kasiabelhadri.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. to połączenie podoba mi się tak samo jak poprzednie ;)

    ReplyDelete
  32. Nominowałam Twój blog w zabawie One Lovely Blog Award :)
    szczegóły u mnie na blogu!

    ReplyDelete
  33. Nominowałam Cię do zabawy "One lovely blog award"

    ReplyDelete
  34. nominowałam Cię do One Lovely Blog Award :)

    ReplyDelete
  35. uoooooooooo!!!!! :D nieziemsko cudowna spodnica!!! wyglądasz CU-DO-WNIE! :D

    ReplyDelete
  36. jaka piękna spódnica! ojejkujejku :)

    ReplyDelete

Komentarze obraźliwe, złośliwe, które nie będą dotyczyły stylizacji ani zdjęć NIE BĘDĄ PUBLIKOWANE. Komentarze dotykające moich bliskich lub mojego życia prywatnego również NIE UJRZĄ ŚWIATŁA DZIENNEGO : ) Pozdrawiam !