Tuesday, September 4, 2012

metallic pants

Na początku chcę przeprosić za 5 dni przerwy, ale brak dostępu do internetu utrudnił mi jakiekolwiek działanie : ( Jestem niesamowicie zła. Nie lubię takich przerw ! 
Mam nadzieję, ze wkrótce odzyskam internet...tym razem już na stałe : ) 
Wrzucam zdjęcia sprzed tygodnia. 
Metaliczny trend wraca do łask i w tym sezonie : )
Ja swoja szafę zaopatrzyłam póki co w te spodnie, ale mam ochotę na więcej ! 
Dziś miałam okazję wziąć udział w śniadaniu prasowym, dotyczącym wydania nowego katalogu Ikea 2012/2013. Relację z tego wydarzenia zobaczycie już niedługo ! : )

Ps. Niefortunny układ światła sprawił jakbym była w 6 miesiącu ciąży ;D


photos by Sylwia

ramoneska no name
spodnie motelrocks
okulary backstage
buty deashop

47 comments:

  1. Fajna ramoneska ;) Co do metalicznych ubrań też mi się podobają i fajnie, że jesienią będą dalej w modzie.

    zapraszam na mojego bloga ^^
    www.mjumjufashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. buty mają bardzo ładny kolor :) cała stylizacja bardzo fajna :*

    ReplyDelete
  3. ...aż się zaczęłam zastanawiać ile masz par butów typu lity :D
    a spodnie - fajne, już mówiłam poprzednim razem.
    Czekam na relację z dzisiejszego wydarzenia z niecierpliwością ;)

    ReplyDelete
  4. super Ci w tym kolorze:) piękne buty!
    zapraszam
    http://callmeladyana.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. piękna kurtka i spodnie.
    Ślicznie wyglądasz

    kolor włosów bomba, sama chcę dojść do takiego odcienia

    ReplyDelete
  6. te spodnie i okulary są nieziemskie! ;d

    ReplyDelete
  7. jeszcze raz to powiem, że świetnie Ci w tej grzywce :)

    ReplyDelete
  8. nic zachwycającego ;<<< nie popisujesz się ostatnio.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja odnoszę inne wrażenie : ) Ten post fakt..nic specjalnego, ale nie zawsze musi być idealnie : ) Pozdrawiam !

      Delete
    2. zero pokory, niestety ;/

      Delete
  9. ale ostatnio jak widać miałaś gorsze dni .. ;<< może dlatego! uszy do góry, to że rzucił cię chłopak to nie koniec świata ;))

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziękuję za słowa otuchy ! mam nadzieje ze wszystko wróci do normy : ) :*

      Delete
  10. to nie światło tylko fason bluzki daje efekt "ciąży" ;)
    nie hejtuje, żeby nie było, ja sama przepadam za takimi krojami, ale wiem, że będę wyglądać na miesiąc nawet i dziewiąty... ;)

    pozdrawiam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. fasony uwielbiane, ale jednak trudne do połączenia by korzystnie w nich wyglądać hehe :P

      Delete
    2. Wiem, że komentarz nie jest krytyczny, ale nie zgadzam się. Ostatnio w sieci każdy oversize traktowany jest jako efekt pogrubiający/poszerzający itd. Nic bardziej mylnego!

      Delete
    3. kapuczino, nie mówię o tym, że fasony oversize pogrubiają w ogóle, bo są typy sylwetek, którym to nie szkodzi, lub nawet wręcz przeciwnie - pomaga ukryć mankamenty figury takie jak na przykład brak wcięcia w talii. plus nie zapominajmy, że samych fasonów oversize jest uuuuhuuu i ciut ciut. ten akurat, który ma na sobie Mary Kate wygląda fajnie tylko na dziewczynach pozbawionych jakichkolwiek kształtów, a przynajmniej moim zdaniem. z szerokimi biodrami i/lub (zwłaszcza!) większym biustem wygląda to niestety dość komicznie, stąd akurat efekt "ciąży". inny fason bluzki, nawet oversizowej, i byłoby ok :)

      Delete
  11. jakie Ty masz genialne spodnie :) nie wiem z czego one są zrobione, ale wyglądem miażdżą :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. no faktura ciekawa ;p tu tego nie widać, ale mienią się trochę na różowo i zielono ;p

      Delete
  12. świetne spodnie, a w tej fryzurze oczu od ciebie nie można oderwać:):))

    ReplyDelete
  13. świetnie wyglądasz! Spodnie są genialne i wcale nie wyglądasz jak w 6. miesiącu ciąży :)

    dominicasinspirations.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. wow !!

    ekstra spodnie !!!

    wyglądasz cudnie !!

    pozdrawiam serdecznie

    Marcelka Fashion


    :)

    ReplyDelete
  15. Absolutnie rewelacyjny set! fantastycznie wyglądasz!!!!

    ReplyDelete
  16. Świetne te spodnie i wg. jak zwykle wszystko odlot !;)

    http://pasteloove.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Spodnie świetnie komponują się z tą zielenią :)

    ReplyDelete
  18. Spodnie na nie. Strasznie pogrubiają nogi. Ramoneska za to jest świetna.

    ReplyDelete
  19. gdzie kupilas ta ramoneske ?
    bo boska jest

    ReplyDelete
    Replies
    1. dołączam się do pytania, skąd ramoneska???

      Delete
  20. Super leggi i ramoneska ,o butach to już nie wspomnę ;D

    ReplyDelete
  21. Amazing!!!

    http://dancingwithtearsgf.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Great outfit, love the pants and shoes! Also loving your hair!

    ReplyDelete
  23. piękne masz włosy:)
    http://callmeladyana.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. przepiękna ramoneska <3
    zapraszam do Mnie:)

    ReplyDelete
  25. Super :) Buty <3 wyglądasz jak sobowtór Carly Ray Jepsen! :D

    ReplyDelete
  26. Od razu zaznaczam, nie jestem hejterem, ale muszę stwierdzić, że nie jest Ci do twarzy w tym kolorze włosów. Jeszcze calkiem spoko jak masz wyprostowane wlosy, ale gdy je kręcisz, to razem z ta grzywka wygladasz jak stara maleńka, taka trochę peggy bundy w młodszej odslonie. W tym zestawie wygladasz ladnie, bo jest on monochromatyczny i wlosy nadają akcentu, no i są proste, więc taki glamour rock.

    ReplyDelete
  27. aaaa kocham te buty najwygodniejsze na swiecie :-) przesliczna kurtka i spodnie... Po prostu uwielbiam Cie :-):-):-)<3

    ReplyDelete
  28. Kolor butów jest fantastyczny! :)

    ReplyDelete
  29. Świetna, z pozoru prosta, ale baaaardzo przemyślana stylizacja. Fajnie połączyłaś to wszystko. Szczerze muszę powiedzieć, że spodnie mi się nie podobają, chyba nigdy nie przekonam się do tak metalicznych modeli.

    Pozdrawiam i zapraszam:

    zaplanowana.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Ciekawie wyglądasz w takiej "buntowniczej" stylizacji. Podoba mi się faktura spodni zwłaszcza w połączeniu z tymi szmaragdowymi butami :)

    ReplyDelete

Komentarze obraźliwe, złośliwe, które nie będą dotyczyły stylizacji ani zdjęć NIE BĘDĄ PUBLIKOWANE. Komentarze dotykające moich bliskich lub mojego życia prywatnego również NIE UJRZĄ ŚWIATŁA DZIENNEGO : ) Pozdrawiam !