Tuesday, October 9, 2012

WFW OUTFIT

Wrzucam zdjęcia outfitu z WFW : ) Tym razem zdecydowanie postawiłam na wygodę. 
Jednak do Warszawy mam kawał drogi a gdy wraca się późno, to dodatkową przeszkodą jest chłód. 
Butki w 100% trafiły w mój gust. Są bardzo uniwersalne ! Świetnie nadają się do stylizacji rockowych jak i bardzo kobiecych : )
Kochani do końca głosowania zostało 5 dni, więc jeśli podoba Wam się moja stylizacja to będzie mi miło gdy oddacie na mnie głos KLIK ! : )


photos by Adrian

ramoneska sheinside
sweter reserved
czapa, legginsy romwe

34 comments:

  1. REWELACYJNY LOOK ,BUTY WYMIATAJĄ!

    ReplyDelete
  2. bosko :) podoba mi się połączenie delikatności pastelowego sweterka i czerni <3

    ReplyDelete
  3. Twoja uroda mnie zniewala. Piękna jesteś. Strój też :)

    ReplyDelete
  4. Patrząc na Ciebie, chciałabym tak wyglądać. Jesteś piękna!!!

    maya-by-design.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Ile dałaś za sweterek ?:) Jest śliczny.

    ReplyDelete
  6. Zakochałam się w tych butach! <3

    ReplyDelete
  7. chce widzec jak sie usmiechasz!

    ReplyDelete
  8. Świetny jest sweterek, a czapka....mhmhm ^^

    ReplyDelete
  9. pięknie :) czapka jest mega :)

    ReplyDelete
  10. Czapka wymiata :)

    ReplyDelete
  11. Sweter mnie zachwyca! Uwielbiam takie delikatne kolory, a grubaśne swetry to podstawa na zimę i jesień.

    ReplyDelete
  12. fajne buty:)
    pozdrawiam
    http://callmeladyana.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. świetna stylizacja!

    ReplyDelete
  14. jak ja Cię lubię mimo, że Cię nie znam :D

    ReplyDelete
  15. wspaniale, wszystko wygląda mega oryginalnie i z pomysłem
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    pozdrawiam:*
    Ola

    ReplyDelete
  16. Świetny look ;)
    Uwielbiam takie połaczenia ;)

    ReplyDelete
  17. Bardzo fajny look!
    Adrian robi cudowne zdjęcia. Bardzo lubię Twojego bloga. A kiedy dodasz wyniki giveawayu?

    Zapraszam do mnie na rozdanie:
    my-life-is-pastel.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. O fajne leginsy-takie wlochate ;-)

    http://badzprozna.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Widziałam Cie na WFW< tej czapki nie da się nie zauważyć :) Chyba anwet jesteś gdieś w tłumei na zdjęciach w relacji u mnie :)

    ReplyDelete
  20. Buty są po prostu genialne! Uwielbiam tą stylizację... Ja dopiero zaczynam, zajrzysz? :) http://in-the-colors.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. co to za miejsce w Wwa?

    ReplyDelete
  22. Strasznie denerwują mnie Twoje lekko otwarte usta na zdjęciach! Na każdym taka sama mina i tak ciągle - z posta na post. Zamykaj je, bo trochę Ci tak nie do twarzy.

    ReplyDelete
  23. OMG :D Kolor szminki jest CUDOWNY :D i to on zwrócił moją najwięęęęęększą uwagę !!! :D

    ReplyDelete

Komentarze obraźliwe, złośliwe, które nie będą dotyczyły stylizacji ani zdjęć NIE BĘDĄ PUBLIKOWANE. Komentarze dotykające moich bliskich lub mojego życia prywatnego również NIE UJRZĄ ŚWIATŁA DZIENNEGO : ) Pozdrawiam !