Wednesday, January 1, 2014

♥ Happy New Year 2014 ♥


No i mamy Nowy Rok : ) Mam nadzieję Kochani, że sylwestrowe imprezy udane ? Moja jak najbardziej !
Wspólnie z chłopakiem bawiliśmy się w klubie PRL przy muzyce szalonych lat 70 i 80 : )
W związku z tym, że zdążyłam złożyć życzenia tylko na moim fanpageu, a wiem, że nie wszyscy obserwują mnie tam, życzę Wam moi Drodzy wszystkiego najlepszego ! Potraktujcie Nowy Rok jako niezapisaną księgę a każdą stronę wypełniajcie wspaniałymi chwilami i spełnionymi marzeniami.
Niech ten rok przyniesie Wam masę inspiracji i chęci do podejmowania przeróżnych wyzwań !
Idźcie śmiało do przodu, nie oglądajcie się w tył, bądźcie zawsze sobą i uśmiechajcie się bez przerwy : )

Goodbye 2013, welcome 2014 !!!
Happy New Year :*

16 comments:

  1. Szczęśliwego Nowego Roku !!!

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    ReplyDelete
  2. Mery szczęśliwego ;*
    http://rozaliafashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Szczęśliwego Nowego Roku :D

    Będzie może post z sylwestrową kreacją?
    :)

    ReplyDelete
  4. Wszystkiego najlepszego w nowym roku :)I żeby Twój blog był jeszcze wspanialszy!
    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili <3

    ReplyDelete
  5. Happy New Year !:) <3

    http://nuagedemoutons.blogspot.fr/2014/01/resetting-counters.html

    ReplyDelete
  6. Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku =)

    ReplyDelete
  7. happy new year!

    xo Sarah
    http://absolutelysarahx.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. ja bawiłam sie świetnie i tobie najlepsze życzenia!
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Spelnienia wsztstkich marzen, tych blogowych i nie tylko! <3

    http://vintagelilabelle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Wszystkiego dobrego w nowym roku ;*

    ReplyDelete
  11. Like ur last outfit :)

    www.blogvivalavida.com

    ReplyDelete
  12. Wszystkiego najlepszego i samych miłych komentarzy!Małgosia

    ReplyDelete
  13. què curiosos botines y què bonitos fuegos artificiales. greetings (=

    ReplyDelete

Komentarze obraźliwe, złośliwe, które nie będą dotyczyły stylizacji ani zdjęć NIE BĘDĄ PUBLIKOWANE. Komentarze dotykające moich bliskich lub mojego życia prywatnego również NIE UJRZĄ ŚWIATŁA DZIENNEGO : ) Pozdrawiam !