Friday, February 7, 2014

Valentine's Gift Ideas

Z okazji zbliżających się Walentynek, postanowiłam dla Was Kochani zrobić post z pomysłami na prezenty : ) Ostatnio przypadkowo trafiłam na pewną stronkę w necie, na której znajdują się wszystkie kupony rabatowe, zestawienia wszystkich przecen i promocji w sklepach online : ) Fajna sprawa, co nie ?
Dzięki promoszop oszczędzamy czas i pieniądze, ponieważ nie musimy przeszukiwać sieci i newsletterów, by odnaleźć upragniony kod rabatowy. Na stronie codziennie pojawiają się aktualne oferty z których możemy skorzystać za darmo. Chyba sama skuszę się na zakupy ; )
Jeśli macie jakieś wątpliwości zapraszam po więcej informacji tutaj.


 DLA NIEJ, DLA NIEGO 


1. Home&You 2. Pat&Rub 3. Home&You 4. Zalando 5. Wittchen 6. Znak 7. Zalando 8. Pat&Rub

9. Douglas 10. Douglas

Romwe Spring Festival Sale Over 1000 styles, up to 75% off Start from $3.99 
Time:2/4/2014 ---2/11/2014 Don’t miss, girls! 

29 comments:

  1. masz doczepiane włosy?

    ReplyDelete
  2. fajne pomysły :D
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Świetny masz sweterek. Fajne pomysły na prezenty.
    Ja sobie i mężowi kupić chcę takie same kubki walentynkowe.

    ReplyDelete
  4. Ja olewam walentynki bo świętujemy z Michem cały rok;) Ale takimi różowymi słuchawkami bym nie pogardziła;)

    ReplyDelete
  5. świetny sweterek=) posty o tematyce pomysłowo-prezentowej zawsze na propsie! =)

    ReplyDelete
  6. cudna ta fliżanka z Home&You ♥

    ReplyDelete
  7. Świetne prezenty. :)

    swiatwobiektywiecanona.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. 9 i 2 to fajne propozycje
    http://indiesan.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Mi by się przydała 7 :)
    http://sweet-young-girl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Właśnie sobie uświadomiłam, że czas coś kupić na walentynki.

    ReplyDelete
  11. cudownie prezenty i pewnie coś tu zakupie :)

    ReplyDelete
  12. Chcę Versace, uwielbiam ten perfum!

    ReplyDelete
  13. Ja nadal zastanawiam się co podarować mojemu facetowi. :/

    zapraszam do mnie:
    flawlessflames.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. hej, jaką gęstość włosów kupiłaś? i czy zafarbowałaś je na ten kolor czy już w takim kupiłaś? długo Ci zajmuje dopinanie ich? czy to niszczy w jakiś sposób Twoje włosy? dzięki za odpowiedż :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. gęstość to ok 220, ale kupiłam dwa zestawy :) kolor już taki był, a dopinanie to kwestia jakiś 5 minut : )
      czy niszczy włosy ? nieeee, nic się nie dzieje :)

      Delete
    2. dzięki za odpowiedź. droga sprawa ale chyba warto :)

      Delete
  15. Kurczę, nie lubię tego święta ;p
    Versace Bright crystal - moje ulubione perfumy!

    ReplyDelete
  16. awww te słuchawki <3
    świetny sweter :3
    http://madelineamari.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Mimo że nie przepadam za walentynkami, to post bardzo mi się podoba ;) I z chęcią przygarnęłabym filiżankę :)

    ReplyDelete
  18. Fajne pomysły na prezenty ,ja chciałbym dostac ciebie kochana,jesteś urocza:)Adam

    ReplyDelete
  19. wow, nie widziałam,że istnieje w sieci taka stronka :D mega przydatna notka!

    ReplyDelete
  20. świetne włosy!

    Zapraszam do siebie: http://idacupas.blogspot.com <3

    ReplyDelete
  21. Bardzo ładnie wyglądasz w tych włosach :))

    ReplyDelete
  22. 10 to moj ulubiony zapach :) pozdrawiam

    ReplyDelete

Komentarze obraźliwe, złośliwe, które nie będą dotyczyły stylizacji ani zdjęć NIE BĘDĄ PUBLIKOWANE. Komentarze dotykające moich bliskich lub mojego życia prywatnego również NIE UJRZĄ ŚWIATŁA DZIENNEGO : ) Pozdrawiam !