Thursday, March 27, 2014

Fit Food Inspiration


Witajcie Kochani!
Będąc od jakiegoś czasu w temacie "be fit", nie tylko zaczęłam ćwiczyć, ale również zdrowo się odżywiać :)
Wiadomo że, treningi jak i odpowiednia dieta idą w parze :) Nie będę tutaj pisała dokładnie co macie jeść i ile macie jeść, ponieważ nie jestem żadnym ekspertem w dziedzinie dietetyki. 
Przyrządzając swoje potrawy staram się by były nie tylko zdrowe i wartościowe, ale dbam również o ich estetykę podania. Wiadomo, że to co wygląda ładnie, smakuje nam lepiej, a co za tym idzie jesteśmy po takim posiłku bardziej nasyceni. Mój ogólny jadłospis postaram się przygotować już niebawem. Dorzucę też fotki :) 
A teraz super wiadomość dla leniuchów, lub osób które najzwyczajniej w świecie nie mają czasu na robienie posiłków!
Serwis www.foodpanda.pl pozwala na zamówienie jedzenia online, niezależnie od tego gdzie się w tej chwili znajdujesz. Strona udostępnienia Nam sporą liczbę restauracji w jednym miejscu, tak by nie tracić czasu na przeglądanie kilku stron różnych restauracji :)
Jeśli jednak zostajecie przy opcji przygotowywania posiłków samodzielnie, spróbujcie poszaleć z ich kompozycją i kolorami. Smacznego! ;)
photos tumblr

12 comments:

  1. co za pyszności, całkiem fajne jedzenie mają te restauracje i wybór ogromny:)

    ReplyDelete
  2. Uwielbiam zdrowe jedzenie, mam juz chyba taki nawyk od dzieciństwa po prostu fast foody mi nie smakują i boli mnie po nich brzuch ;(

    ReplyDelete
  3. Smakowite propozycje <3

    klaudynabiel.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Nie wiem dlaczego, ale ja osobiście mam problem z przygotowaniem takiego posiłku żeby jeszcze wyglądał tak cudownie.

    ReplyDelete
  5. uwielbiam takie posty, od razu jestem bardziej zmotywowana, żeby przyrządzić coś dla siebie. Teraz czeka na mnie sushi w lodówce!
    ★ blog

    ReplyDelete
  6. Ja często zamawiam jakieś jedzenie , myślę że na pewno skorzystam też z tego serwisu:)

    ReplyDelete
  7. wow! mniam!

    Zapraszam do siebie, nowy post http://idacupas.blogspot.com <3

    ReplyDelete
  8. uwielbia estetyczne zdjęcia jedzenia - aż ślinka cieknie :)

    ReplyDelete

Komentarze obraźliwe, złośliwe, które nie będą dotyczyły stylizacji ani zdjęć NIE BĘDĄ PUBLIKOWANE. Komentarze dotykające moich bliskich lub mojego życia prywatnego również NIE UJRZĄ ŚWIATŁA DZIENNEGO : ) Pozdrawiam !