Wednesday, April 30, 2014

Last time in Poland


Witajcie Kochani! Przepraszam za chwilową przerwę na blogu, ale jak już pewnie większość z Was wie, wyjeżdżam w piątek do Holandii do pracy. Przygotowania niesamowicie mnie pochłonęły, zakupy, sprawy urzędowe wypełniły całe dwa dni i co najgorsze to jeszcze nie koniec, bo zostało przede mną pakowanie.
Będziecie mi musieli wybaczyć kolejną przerwę, ponieważ nie mam pojęcia jak będzie wyglądała sprawa z dostępem do internetu. Pewnie minie kilka dni zanim się oswoję i zadomowię w nowym miejscu : )
Nie wiem czy przed wyjazdem zdążę jeszcze wrzucić posta, także już teraz życzę Wam udanej majówki :*
Buziaki Kochani :* Trzymajcie się!


pics by Marcin :*

parka, sweter romwe
okulary choies
spodnie choies
torba modekungen

53 comments:

  1. Cudownie wyglądasz! Nie wiem jak przeżyję dłuższy czas bez Twoich postów na fb i tutaj, ale jakoś trzeba będzie wytrzymać ;) Powodzenia w Holandii!

    ReplyDelete
  2. Ooo, wyjeżdżasz? Kiedy ja mam ochotę Cię zobaczyć w Dąbrowie, akurat ja mieszkam w dzielnicy Dąbrowy ;/ szkoda, dla mnie - nie będę egoistyczna, baw się dobrze :*
    http://welcome-friday.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heh może się jeszcze spotkamy! W sierpniu wracam na 2 tyg :)

      Delete
  3. You're so beautiful! I'm trying to learn Polish, so I always read your blog as practise :)
    Good luck with your work in Holland!

    ReplyDelete
  4. Powodzenia! Stylizacja świetna! :)

    ReplyDelete
  5. zawsze wyglądasz tak świetnie! :)

    ReplyDelete
  6. Powodzenia w Holandii. Piękny kraj, na pewno wyjazd się uda!
    a mogę podpytać jaki to lakier do paznokci?

    ReplyDelete
  7. Przepięknie oglądasz + bardzo ładny sweterek ;*

    ReplyDelete
  8. świetnie wyglądasz!
    powodzenia w Holandii :)

    ReplyDelete
  9. Miłego wyjazdu :) Uwielbiam Holandię, chociaż denerwują mnie tamtejsze wahania pogodowe :P
    Masz swietną figurę :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. O taak! Pogoda bardzo zmienna :P byłam tam 4 lata temu i doskonale wiem o czym mówisz :D

      Delete
  10. gorgeous! love your sweater!

    http://www.thefashionhaven.com

    ReplyDelete
  11. Cudnie wyglądasz, sweterek i okularki są cudowne :)

    Powodzenia w Holandii :)

    ReplyDelete
  12. Kilkoro z moich znajomych wyjeżdża do Holandii do pracy. Na zbiory, przy czym tym będziesz pracować? Kto wie czy nie spotkasz tam gdzieś kogoś z moich stron ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Możliwe :) Jadę do Den Haag. Praca różna, ale głównie produkcja przy pomidorach kwiatach pakowanie etc.. :) może też być szklarnia :)

      Delete
  13. sweterek masz cudowny !
    bardzo podobny kupiłam ostatnio w sh :)

    ReplyDelete
  14. Tęskinlam za Twoim naturalnym kolorem wlosow. Wyjezdzasz na stale? czy tylko na sezon do pracy?

    ReplyDelete
    Replies
    1. póki co na pół roku, a później się zobaczy :)

      Delete
  15. uwielbiam twoje zdjęcia. ;)


    --------------------------------------------
    esqedark.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Ja zawsze świetnie! Szkoda, że wyjeżdżasz, ale w sumie patrząc nan nasze realia w ogóle ci sie nie dziwie! Powodzenia!

    ReplyDelete
  17. Ależ masz boski sweter i okulary :) Powodzenia w nowej pracy!

    ReplyDelete
  18. Wyglądasz super, sweter jest boski <3

    Powodzenia w Holandii :)

    ReplyDelete
  19. sama wyjeżdżasz czy z chłopakiem? :)

    ReplyDelete
  20. ale mi się marzą tak dobrze leżące spodnie z wyższym stanem, boskie są! ;)

    ReplyDelete
  21. powodzenia :*


    fashionable-sophie.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Świetnie wyglądasz, sweterek super, chociaż ja nie mogę się przekonać do takiej długości.
    Powodzenia w Holandii :)

    ReplyDelete
  23. Jaki ładniutki sweterek ^^
    Powodzenia w tej Holandii Kochana ;)
    XX
    Damian Ciastek

    ReplyDelete
  24. I love this <333
    http://annluckindarkdays.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  25. O mój boże, zakochałam się w tych botkach! <3 drogie były? Masz idealną figurę!

    ReplyDelete
  26. a podobno nie mogłaś wyjechać, ponieważ mamę masz chorą? Tak pisałaś na fb

    ReplyDelete
  27. śliczne włosy i brwi masz :) nie moge się napatrzeć :)

    ReplyDelete
  28. piękny kolor sweterka!

    Zapraszam do siebie, nowy post http://idacupas.blogspot.com <3

    ReplyDelete
  29. Wyglądasz cudownie! :) Powodzenia w pracy!

    ReplyDelete
  30. Powodzenia na nowej "drodze życia" :)

    ReplyDelete
  31. The dress doesn't look cheap at all, which is surprising given the price! After receiving compliments practically from everyone, I got some pictures in this dress.

    ReplyDelete
  32. Mam pytanie... Jakim aparatem robione były te zdjęcia? I jaki obiektyw?

    ReplyDelete
  33. Z jakiej agencji pojechałaś? :) Jeśli to oczywiście nie jest tajemnica. Też chciałam jechać do Holandii na wakację i chciałabym szukać pracy przez jakąś sprawdzoną agencję.

    ReplyDelete
  34. Bardzo dobra stylizacja ;) Powodzenia! ;)

    ReplyDelete
  35. Do Karina: tak pisałam tak, ale mój brat został z mama w domu więc ma się kto nią opiekować :)
    Do Anonimowy 1: pojechałam z agencji Vorneputten, z chęcią biorą pary :)
    Do Anonimowy 2: canon 550d + obiektyw 50 mm 1.4

    ReplyDelete

Komentarze obraźliwe, złośliwe, które nie będą dotyczyły stylizacji ani zdjęć NIE BĘDĄ PUBLIKOWANE. Komentarze dotykające moich bliskich lub mojego życia prywatnego również NIE UJRZĄ ŚWIATŁA DZIENNEGO : ) Pozdrawiam !