Wednesday, April 22, 2015

Burgundy Accents

Witajcie Kochani! Dziś mam dla Was dużo fotek! Wiosna w pełni, a ja mam ochotę tworzyć nowe zestawy i Was inspirować :)
Pogoda dopisuje, ale mimo tego warto narzucić na siebie ramoneskę czy kardigan. Dzisiaj postawiłam na opcję drugą, ponieważ jestem miłośniczką ciepłych, obszernych swetrów.
Burgundowe usta i buty stanowią świetny akcent na tle monochromatycznej reszty.
W końcu przekonałam się do dużych naszyjników i czuję, że moja kolekcja będzie się stale powiększać.
Zapraszam do oglądania zdjęć ;*

pics by Brother ;*

cardigan sheinside / t-shirt h&m / pants sheinside / bag takko fashion /
necklace happiness boutique / heels steve madden

40 comments:

  1. Pięknie! Uwielbiam Cię w takich stylizacjach z 'pazurem', a szczególnie w lokach na głowie i ciemnobordowej szmince :))

    Ściskam mocno,
    www.NIECH-PANI-PATRZY.blogspot.com
    __________________________________
    + a u mnie: THE RUSSIAN LADY - nowa stylizacja, zapraszam!

    ReplyDelete
  2. cuuudownie ♥ mega mega mega mi się podoba :) jak nie lubię tych ciemnych kolorów na ustach, tak po prostu na Twoich wygląda perfekcyjnie ;) + kolor włosów ♥ ślicznie :))

    ReplyDelete
  3. Super buty i cała stylizacja. Jest wiosna- jest cieplej, więc można pozwolić sobie na odrobinę 'szaleństwa' nie trzeba za bardzo pilnować, że się rozchorujemy, bo ubierzemy się za lekko. A skąd takie piękne buciki?
    http://suzane-julie-is-bloog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Wyglądasz bosko. Kobieco, ale z pazurkiem... podoba mi się :)

    ReplyDelete
  5. Pięknie wyglądasz, ten kolor szminki idealnie pasuje do ciebie.

    ReplyDelete
  6. love the way you styled this look. your oversized cardigan is amazing!

    http://www.thefashionhaven.com

    ReplyDelete
  7. nice necklace and heels :)

    http://gagenka.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  8. Wyglądasz świetnie, a połączenie naszyjnika, jeansów i t-shirtu to rewelacyjny wybór!

    ReplyDelete
  9. Piękny makijaż. Wyglądasz fenomenalnie! :)

    Pozdrawiam ;*

    ReplyDelete
  10. Taķ jak już pisałam piękna fryzura i makijaż :*

    ReplyDelete
  11. Wyglądasz przecudownie! Oszałamiająco i z klasą :) Pięknie Ci w takiej fryzurce i burgundowej szmince, jednak z całego wpisu najbardziej podobają mi się Twoje jeansy;*

    Pozdrawiam;)
    mixfashionworld.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. uwielbiam takie "melanżowe" koszulki :) <3

    ReplyDelete
  13. cudownie wyglądasz ! naszyjnik i kardigan fantastyczne :)

    ReplyDelete
  14. To jeden z Twoich najlepszych looków ! Jest genialny i uwielbiam go w każdym detalu :)

    ReplyDelete
  15. jak dla mnie to a dużo się dzieje,każda rzecz z osobna fajna ale razem nie zupełnie,no i efekt za ciasnych spodni-nie zapinający się suwak,może tak wyszło ale mogłaś poprawić bo zle wygląda.ładny naszyjnik.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Po pierwsze to niezupełnie piszemy razem ;) Po drugie spodnie nie są za ciasne, założyłam je prosto po praniu no i z pośpiechu nie zasunęłam do końca rozporka, czego później bardzo żałowałam :D
      pozdrawiam!

      Delete
    2. pozdrawiam!no i buty też super.

      Delete
  16. You look so pretty! Nice look and I love your lipstick, where is it from? :)

    Maë from
    http://blackhairblackdress.blogspot.fr/

    ReplyDelete
  17. Wyglądasz genialnie, wszystko mi się bardzo bardzo podoba ;)
    A sweter jest boski :D

    ReplyDelete
  18. Jaki masz kolor włosów? ( farba, odcień) z gory dzięki :))

    ReplyDelete
  19. wyglądasz rewelacyjnie :)
    kupuję tą stylizację w 100 % !

    ReplyDelete
  20. Ten burgundowy "akcent" jest bardzo na miejscu! ;)

    ReplyDelete
  21. uroczy zestaw, wyglądasz przepięknie:)

    ReplyDelete
  22. Jakiej firmy jest szminka?

    ReplyDelete
    Replies
    1. catrice ultimate colour 270 matterial girl :)

      Delete
  23. Cieszmy się, że wracasz ze stylizacjami, bo są świetne, tak jak i ta! Pozdrawiamy :* / Blog moda: http://quintessenceofbeauty.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Uwielbiam Twoje stylizacje!

    http://valerysdailyinspiration.blogspot.com

    ReplyDelete

Komentarze obraźliwe, złośliwe, które nie będą dotyczyły stylizacji ani zdjęć NIE BĘDĄ PUBLIKOWANE. Komentarze dotykające moich bliskich lub mojego życia prywatnego również NIE UJRZĄ ŚWIATŁA DZIENNEGO : ) Pozdrawiam !