Thursday, May 14, 2015

Summer is coming


Witajcie Kochani! Czy czujecie nadchodzące lato? Ja owszem! Zaopatrzyłam się już w nowe bikini, kilka topów, nowe okulary i kombinezon, który możecie właśnie podziwiać w tym poście :) Słońce grzeje coraz mocniej, moja cera jest już lekko opalona, ale wciąż czekam na typowe letnie boom!
Macie już plany na wakacje? Wyjazd w góry? Morze?
Ja planuję kilkudniowy pobyt w spa, ponieważ moje mięśnie potrzebują porządnej regeneracji.
Mam jeszcze kilka pomysłów na wakacyjny urlop. Marzy mi się wyjazd na Wyspy Kanaryjskie, ale wiadomo, że taka wycieczka sporo kosztuje. Ostatnio zainteresowałam się loteriami liczbowymi i próbuję swojego szczęścia w grze. Kto wie, może moje wakacyjne marzenie się spełni? Teraz muszę jedynie sprawdzić ostatnie wyniki losowania lotto i liczyć na łut szczęścia. Jeżeli tak jak ja cierpicie na brak gotówki waz również zachęcam do wzięcia udziału w losowaniu.
Typujcie wyniki losowań gry liczbowej Lotto w domu, korzystając z komputera lub ze swojego smartfona. Gwarantowane pule na wygrane są naprawdę spore!
Dajcie szansę szczęściu! Życzę wielu wygranych. Powodzenia!

pics by Brother

jumpsuit romwe / boots chicwish / sunglasses no name

36 comments:

  1. Cudownie wyglądasz :)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Super post i świetna stylizacja :)
    obserwuję
    zajrzyj jeśli ci sie spodoba zaobserwuj http://maggmagicstories.blogspot.com/ xo

    ReplyDelete
  3. Pięknie wyglądasz i miejsce urocze, zawsze lubię oglądać twoje zdjęcia są świetne z klimatem:) ja często gram w totka i kilka razy udało mi się wygrać nie wielkie sumy, ale w lottoland jeszcze nie próbowałam ale skuszę się na pewno:)Edyta

    ReplyDelete
  4. Jak zwykle cudowna i świetna stylizacja :) ♥ Niestety ja zamiast czuć lata zaczynam czuć dopiero wiosnę :/

    http://alieever.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Przepiękny kombinezon, ogólnie cała stylizacja jest świetna. Uwielbiam twój styl :)
    http://sophies-lifestyle-inspirations.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Ja, żeby założyć bikini muszę trochę popracować. Chociaż nogi i tak muszę zakryć pareo. Ja spędzam wakacje w Grecji. W małej miejscowości.

    ReplyDelete
  7. You are so beautiful in this outfit my dear!!! Check out my blog when u have time! Have a nice day, kisses,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Eniwhere Fashion Facebook

    ReplyDelete
  8. Genialny ten kombinezon! Jaki to rozmiar i ile Ty masz wzrostu? Chciałam jakiś zamówić, ale boję się, że przyjdzie mi za mały :C

    ReplyDelete
  9. You are beautiful and the place also . Here in Brazil we are entering the winter. Even more ...

    ReplyDelete
  10. uwielbiam koszulę

    Madison
    www.treschic.us

    ReplyDelete
  11. Ciałko od rurki od razu wyrzeźbione ! <3

    ReplyDelete
  12. Śliczny zestaw, kombinezon jest przeuroczy ;)

    ReplyDelete
  13. Recently I became interested in numerical lotteries and try your luck in the game. Who knows, maybe my holiday dream come true Shopping online

    ReplyDelete
  14. Kombinezon jest boski, a szczególnie do mnie góra przemawia :) Uwielbiam koronki może to dlatego <3

    ReplyDelete
  15. Genialny ten kombinezon! Okularki też bardzo mi się podobaja :)

    ReplyDelete
  16. Pretty look!
    www.weneedtolove.com

    ReplyDelete
  17. Ja jeszcze nigdy nic nie wygrałam, i też marzy mi się jakaś wycieczka lub wczasy ale zawsze brak funduszy, nie gram też w gry ale pewnie muszę zacząć i spróbować szczęscia:) Ewa

    ReplyDelete
  18. kilka razy udało mi się trafić 'trójkę', szkoda ze nie 6 haha :)

    zdjęcia w pięknym klimacie, a Ty jak zwykle wyglądasz perfekcyjnie i ten make-up, wow!

    buziaki :*

    ReplyDelete
  19. You look so cute!

    www.bstylevoyage.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Świetna stylizacja! :) Uwielbiam kombinezony :)

    ReplyDelete
  21. Przepiękny kombinezon, kocham koronki:)

    ReplyDelete
  22. what a lovely jumpsuit !!
    xoxo ♡
    www.watermelonclouds.tk

    ReplyDelete
  23. Piękne wakacyjne zdjęcia :) + super set!

    ReplyDelete
  24. This jumpsuit is perfection, it fits you well. x

    Maë - http://blackhairblackdress.blogspot.fr/

    ReplyDelete
  25. Wyglądasz fantastycznie!<3
    Super look:)


    ReplyDelete
  26. Gorgeous
    If black off shoulder dress keeps women a sense of mystery.Then lace peplum dress
    shows the neat and pure of a girl.

    ReplyDelete

Komentarze obraźliwe, złośliwe, które nie będą dotyczyły stylizacji ani zdjęć NIE BĘDĄ PUBLIKOWANE. Komentarze dotykające moich bliskich lub mojego życia prywatnego również NIE UJRZĄ ŚWIATŁA DZIENNEGO : ) Pozdrawiam !